Klik in de kalender op een groen veld en reserveer meteen jouw plaats in de nieuwsbrief.
Voor eventuele vragen kan je ons contacteren via samenwerken@changethinkpositive.be.

Calendar is loading...
Powered by Booking Calendar

Verloop van de boeking en aanlevering van mailing materiaal

CHANGE Mail levert als dienst het verzenden van uw mail aan de contacten in haar databestand. We doen 2 mailings per week, namelijk op dinsdag en donderdag. Aan uw mail wordt een kop en footer van CHANGE toegevoegd. Aan de inhoud of de layout wordt in principe niets gewijzigd.

Het verloop gaat als volgt:

  1. Maak een reservatie via bovenstaand formulier. Jouw bevestiging ontvang je daarna via mail.
  2. Jouw reservering is pas definitief na ontvangst van uw betaling. Daarna ontvang je ook de factuur.
  3. Aanleveren van content ten laatste 5 kalenderdagen voor verzending, met vermelding van de verzenddatum, de omschrijving van de mail. en uw contactgegevens.
  4. Aanlevering van uw mail content kan in verschillende formaten:
    – HTML formaat
    – Een reeds opgemaakte mail in Mail Chimp, YMLP, … zoals u die zelf aan uw contacten zou zenden. Een URL link naar een bestaande emial is ook werkbaar. Zend uw opgemaakte mail, de HTML code of de link, naar samenwerken@changethinkpositive.eu. De HTML code kan u meestal vragen in de meeste programma’s bij het opslaan.
    – Een tekst in Word of Pages formaat. (*)
    – Een tekst in txt formaat met bijhorende foto’s. (*)
  5. U ontvangt een “proefmail” met vraag tot goedkeuring voor de verzending.
  6. Na ontvangst van uw goedkeuring wordt uw mail klaargezet voor verzending op de aangegeven dag.

Voor vragen i.v.m. boeking en aanleveren van materiaal, kan je steeds een email sturen naar samenwerken@changethinkpositive.be

(*) De opmaak van uw mail is niet inbegrepen in de prijs voor het verzenden ervan.  Wij rekenen een forfaitaire prijs van 100 € excl. BTW aan voor de grafische layout.